marți, 1 octombrie 2013

Salata cu rucola


Vine o vreme cand ne dorim asa de mult o salata incat cautam cu disperare ceva
usor de facut, rapid si diferit fata de ce mancam de obicei. Eu am gasit intamplator aceasta reteta,
am incercat-o si a iesit delicioasa. De atunci o fac cu placere de fiecare data
si imi iese la fel de savuroasa. Va invit sa o incercati si voi.

Ingrediente:

  • Frunze de rucola - 125 g
  • Rosii - 5 bucati
  • Masline Kalamata - 100 g
  • Crutoane - 1 castron
  • Ulei de masline - 3 linguri
  • Lamaie - 2 linguri
  • Parmezan (cascaval ras) - 50 g
  • Sare, piper - dupa gust

Mod de preparare:

Spalam bine frunzele de rucola si le punem la scurs intr-o strecuratoare.
Dupa ce s-a scurs apa de pe frunze, le aranjam pe un platou intins intr-un strat uniform.


Spalam si taiem rosiile, apoi le asezam pe patul de frunze de rucola.
La fel procedam si cu crutoanele pregatite in prealabil.
Stropim totul generos cu ulei de masline, adaugam sare, piper proaspat macinat si la final
stropim dupa gust cu zeama de lamaie.


Adaugam maslinele si parmezanul intr-un strat uniform pentru a desavarsi aceasta minunatie.
(eu am folosit cascaval ras pentru ca nu aveam parmezan).


Salata se serveste imediat. Este delicioasa, rapida si foarte usoara.
Va doresc distractie placuta la prepararea ei si pofta buna. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu