miercuri, 16 octombrie 2013

Salata Caesar


Desi in mod normal Salata Caesar nu se face cu pui, noi preferam sa fie mai consistenta.
Daca dorim putem sa eliminam pieptul de pui din reteta si vom avea
reteta clasica, trebuind adaungat doar dressing-ul, crutoanele si parmezanul peste salata. 

Ingrediente:

  • Salata verde - 1 buc
  • Usturoi - 3 buc (catei)
  • Mustar Dijon - 1 lingura
  • Oua - 1 buc
  • Ulei de masline - 6 linguri
  • Otet de vin - 1 lingura
  • Suc de lamaie - 1 lingura
  • Sos Worcestershire - 1/2 lingura
  • Piper proaspat macinat - 1/4 lingurita
  • Piept de pui - 500 g
  • Parmezan ras - 50 g
  • Crutoane - 1 castron

Mod de preparare:

In apa ce da in clocot asezam oul pentru un minut si jumatate.
Apoi lasam sa se raceasca, decojim si galbenusul moale il punem in blender.
Adaugam apoi usturoiul (eu l-am pisat inainte) si lingura de mustar Dijon si mixam bine.


Turnam apoi uleiul de masline si mixam bine.
Dupa acest moment adaugam si restul ingredientelor: sucul de lamaie, otetul,
sosul Worcestershire si piperul proaspat macinat. Mixam bine pana obtinem o pasta cremoasa.


Dressing-ul obtinut il dam la frigider pana la terminarea pregatirilor.


Pieptul de pui ar trebui taiat felii si prajit pe gratar, apoi taiat cubulete.
Eu in lipsa de gratar l-am taiat direct cubulete si l-am prajit in teflon pana
ce a inceput sa prinda putina culoare. La final l-am scos intr-un bol si l-am pus la racit.


Intre timp am spalat salata frunza cu frunza, apoi am uscat-o tot asa, deoarece nu dorim
ca rezultatul nostru final sa fie o salata apoasa. Apoi, dupa ce salata este uscata am rupt-o
si am asazat-o pe un platou.


Dupa ce puiul s-a racit il asezam peste salata, apoi crutoanele pregatite in prealabil.
La final punem cu o lingura dressing-ul si presaram parmezanul ras.
Se serveste imediat. Este o minunatie de salata si sper sa o incercati si voi.
Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu