luni, 25 noiembrie 2013

Cupcakes cu sunca, masline si ardei gras


De ceva vreme ma gandeam la cupcakes-uri aperitiv, ce pot incorpora
o multime de ingrediente savuroase in cantitati mici, dar delicioase.
Rezultatul a fost peste asteptari, fiind atat de bune incat practic au disparut
imediat dupa ce le-am scos din cuptor. La treaba si gatiti si voi ceva minunat !

Ingrediente:

  • Faina - 130 g
  • Lapte - 100 ml
  • Sunca - 150 g
  • Oua - 2 buc
  • Masline felii - 100 g
  • Praf de copt (Dr. Oetker) - 1 plic
  • Ulei - 4 linguri
  • Ardei gras rosu - 1 buc
  • Patrunjel frunze - 1 legatura
  • Sare - dupa gust
  • Piper - dupa gust


Mod de preparare:

Intr-un bol mare amestecam faina, sarea, piperul si praful de copt.
Vom adauga peste ingredientele uscate ouale batute in prealabil, laptele si uleiul.
Amestecam pana obtinem o compozitie de consistenta smantanii.


Eu am cumparat masline gata feliate, deci o treaba mai putin.
Sunculita si ardeiul gras rosu le-am taiat cubulete.
Cele trei ingrediente se incorporeaza usor in compozitia descrisa anterior.


Spalam si tocam frunzele de patrunjel apoi le incorporam.


Preincalzim cuptorul la 180 grade C.
Asezam cosuletele speciale de cupcakes in tava si umplem pana la 3/4 cu compozitie.
Tava se da pentru 25 - 30 de minute la cuptor (pana ce cupcakes-urile devin aurii).  


Le-am servit calde cu ketchup de casa, usor picant.
Trebuie sa va mai povestesc ca au disparut rapid ?... Au fost delicioase.
Va doresc pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu