joi, 21 noiembrie 2013

Carnaciori de bere in foietaj


Printr-o coincidenta fericita s-au nimerit in frigiderul meu carnaciorii de bere.
Mi-am spus ca asa o ocazie nu poate fi ratata si plin de avant muncitoresc
am fugit la primul magazin, am luat un pachet de foietaj
apoi am asteptat cu nerabdare sa se dezghete...
Restul este povestea ce urmeaza...

Ingrediente:

  • Aluat foietaj - 2 x 400 g
  • Carnaciori bere - 500 g
  • Susan - 50 g
  • Oua - 1 buc


Mod de preparare:

Dupa ce foietajul s-a dezghetat de la sine
(fara sa-l expunem la caldura sau alte metode de decongelare rapida),
il taiem fasii de latimea unui deget.


Fiecare carnacior il invelim suprapunand putin marginile foietajului,
apasand la capete sa nu se desfaca.


Preincalzim cuptorul la 180 grade C.
In tava tapetata cu hartie de copt asezam carnaciorii inpachetati la distanta potrivita
unul de celalalt, apoi ii ungem cu ou batut cu sare si presaram susan.
Tava se da pentru 25 - 30 de minute la cuptor (pana foietajul capata o culoare aurie).  


Carnaciorii in foietaj se pot servi calzi sau reci, dar neaparat alaturi de o bere rece.
Va doresc pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu