luni, 17 noiembrie 2014

Cheesecake cu fulgi de ciocolata si Bailey's


De foarte mult timp am vazut aceasta reteta pe blogul Gust Verde si mi-am propus sa o incerc.
In sfarsit a venit si randul ei si credeti-ma ca si acum regret ca nu am facut-o mai devreme.
Impreuna cu fiica mea am reusit sa facem aceasta minune.
Distracti a fost maxima si rezultatele.... divine.
In concluzie nu mai stati si incercati aceasta reteta minunata.

Ingrediente:

Blat:

  • Unt rece - 100 g
  • Biscuiti digestivi - 300 g
Umplutura:

  • Crema de branza (Delaco) - 600 g
  • Bailey's - 30 ml
  • Zahar pudra - 50 g
  • Smantana pentru frisca (Meggle) - 300 ml
  • Ciocolata neagra - 100 g



Mod de preparare:


Pentru reteta aceasta am folosit o forma de tort de 26 cm.
Am zdrobit fin biscuitii digestivi, iar untul l-am pus la topit intr-o tigaie teflonata.
Peste untul topit am adaugat biscuitii amestecand pana acestia au absorbit untul.
Cu o lingura se preseaza biscuitii in forma de tort si se dau la congelator pana este gata umplutura.


Intr-un bol se bate frisca si se da la frigider.
In alt bol mare se omogenizeaza crema de branza, apoi se adauga pe rand: Bailey's, frisca, zaharul pudra si fulgii de ciocolata.
Ingredientele se amesteca cu putere (se poate si cu un blender de mana sau mixer).


Amestecul se pune peste blatul de biscuiti si se uniformizeaza la randul lui cu o spatula.


Cheesecake-ul se poate decora cu ciocolata rasa, apoi se da la frigider minim 3 sau 4 ore.
(Daca doriti sa-l serviti mai repede puteti sa-l puneti la congelator pentru o ora).


Cheesecake-ul se pastreaza la frigider, dar avand o textura cremoasa, inainte de fiecare servire, este recomandat sa fie tinut 20 de minute in congelator.
Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu